Asiakaspalvelu

 

Tältä sivulta löydät vastaukset useimpiin kysymyksiin liittyen mm. tilauksiin, toimitus- ja maksutapoihin sekä muihin verkkokauppaamme koskeviin aiheisiin. Tarvittaessa voit ottaa meihin myös suoraan yhteyttä kysyäksesi lisää.

 

Tilaa meiltä sähköinen esitteemme hinnastoineen osoitteesta; tilaus@turunkristalli.fi

Usein kysyttyä

 

Lue alta yleisimmät kysymykset ja vastaukset niihin. Jos et löydä vastausta kysymykseesi täältä, otathan meihin suoraan yhteyttä puhelimitse, sähköpostitse tai yhteydenottolomakkeella.

 

Kauanko kristallikruunun toimitus kestää?

Kristallivalaisimien valmistus tehtaallamme kestää noin 2-4 viikkoa, riippuen komponenttien toimituksista. Varastossamme ja jälleenmyyjillä on myös tuotteita, jotka saattavat lähteä jo huomattavasti nopeammin. Ota yhteyttä ja kysy lisää suoraan varastosta löytyvistä malleista!

Valmistuksen lisäksi myös rahti vie oman aikansa, mutta hyvää kannattaa tunnetusti odottaa, eikös vain?

Tilasin jo kristallikruunun. Voinko vielä vaikuttaa tilaukseni sisältöön?

Jos sinulla on muutostoiveita, otathan meihin yhteyttä mahdollisimman nopeasti tilauksen jälkeen, niin pyrimme vielä huomioimaan toiveet valaisimen valmistuksessa ja toimituksessa. Jos tilaus on jo ehtinyt lähteä tehtaalta tai jälleenmyyjältä, tilauksen sisältöön ei valitettavasti voi enää vaikuttaa.

Paljonko vanhan kristallikruununi huolto maksaa?

Turun Kristallin huoltama valaisin on uudenveroinen ja antaa jälleen säihkyvää valoaan kuten nuoruusvuosinaan, vuosikausiksi eteenpäin.

Vanhan kristallikruunun huollon hinta lähtee yleensä muutamista sadoista euroista. Tarkka hinta määritellään tapauskohtaisesti, sillä työn määrään vaikuttavat mm. huollon laajuus, valaisimen kunto ja koko, kristallien määrä ja muut tekijät. Ota yhteyttä ja pyydä huoltotarjous!

Lisää säihkettä vanhaan valaisimeen

Mikäli kristallikruunusi säihke ei ole mielestäsi tarpeeksi kirkas, voimme vaihtaa siihen käyttämämme korkealuokkaiset, yli 30 % lyijyä sisältävät kristallit. Myös valaisimen sähköistys voidaan uusia ja lisätä valaisinpisteitä, tai ehostaa kokonaisuutta vaikkapa värillistä valoa antavilla led- valonauhoilla. Pyydä tarjous vanhan kristallikruunun tuunaamisesta!

Ostaminen

Tilaaminen

Miten teen tilauksen?

Voit tehdä tilauksen noudattamalla seuraavia ohjeita:

1. Selaile mallistoa verkkokaupassamme ja valitse mieluisesi valaisin.

Muistathan, että valmistamme kristallikruunuja myös mittatilaustyönä. Voit ottaa yhteyttä ja pyytää tarjouksen räätälöidystä valaisimesta täältä.

2. Lisää valitsemasi tuotteet ostoskoriin ja siirry kassalle
3. Syötä tilaajan yhteystiedot
4. Valitse toimitustapa
5. Syötä erikseen toimitusosoite, jos haluat tilata kristallikruunun esimerkiksi lahjaksi. Käytämme oletusarvoisena toimitusosoitteena tilaajan tietoihin merkittyä osoitetta.
6. Valitse maksutapa
7. Kirjoita Lisätietoja-kenttään halutessasi tilaukseen liittyviä tietoja.

 
Voinko tilata myös mobiililaitteella? 

Turun Kristallin verkkosivu ja -kauppa on responsiivinen ja toimii yhtä sulavasti työpöytä- sekä mobiiliympäristössä. Voit siis hyvin tehdä tilauksen millä tahansa laitteella.

 
Voinko tehdä tilauksen ulkomaille? 

Kyllä voit. Kaikki valaisimemme valmistetaan Suomen Turussa, mutta toimitamme kristallikruunuja muihin maihin EU-alueella.

 
Voinko muuttaa toimitus- tai laskutusosoitetta tilauksen tehtyäni? 

Jos haluat tehdä muutoksia tilauksen sisältöön, toimitus- tai laskutusosoitteisiin tilauksen jo tehtyäsi, otathan meihin yhteyttä mahdollisimman nopeasti.

Pyrimme toteuttamaan jälkikäteen tehdyt muutokset mahdollisuuksien mukaan. Jos tilaus on jo ehtinyt lähteä matkaan varastoltamme tai jälleenmyyjältä, valitettavasti emme pysty enää vaikuttamaan tilauksen sisältöön tai toimitukseen.

 

Voinko lisätä tai poistaa tuotteita tilaukselta jälkikäteen? 

Jos haluat tehdä muutoksia tilauksen sisältöön, toimitus- tai laskutusosoitteisiin tilauksen jo tehtyäsi, otathan meihin yhteyttä mahdollisimman nopeasti.

Pyrimme toteuttamaan jälkikäteen tehdyt muutokset mahdollisuuksien mukaan. Jos tilaus on jo ehtinyt lähteä matkaan varastoltamme tai jälleenmyyjältä, valitettavasti emme pysty enää vaikuttamaan tilauksen sisältöön tai toimitukseen.

 

Mitä jos hinta muuttuu sen jälkeen, kun olen tehnyt tilaukseni? 

Tuotteiden hinta määräytyy sen mukaan kuin se on listattu verkkokaupassamme tilauksen lähetyshetkellä. Mikäli valaisimen valmistusta ei ole ehditty aloittaa, voit perua tilauksesi ja tehdä uuden tilauksen päivitetyllä hinnalla.

 

Miten voin seurata tilaustani? 

Pidämme sinut sähköpostitse ajan tasalla tilauksesi etenemisestä. Kun tilaus on valmis toimitettavaksi, lähetämme sinulle toimituksesta vastaavan yhteistyökumppanimme tarjoaman lähetystunnuksen. Voit seurata paketin kulkua syöttämällä lähetystunnuksen toimittajan lähetysseurantapalveluun.

 

Miksi en voi ostaa kaikkia tuotteita verkkokaupasta? 

Mallistoomme kuuluu 18 ajatonta klassikkomallia, jotka ovat tilattavissa suoraan verkkokaupasta. Mittatilaustyönä valmistetuista valaisimista pyydämme ottamaan yhteyttä ja pyytämään erikseen tarjouksen. 

Lähetys, toimitus ja tilauksen peruuttaminen

Kaikkiin maksamista, toimitusta ja peruutusta koskeviin kysymyksiin löydät vastauksen sopimusehdoistamme.